ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 September 2010

nge-late....

aku kelewatan......
ye...kelewatan..... =..=
sangat tidak seronok perasaan ini ya (!)
malam tadi gayut punye gayut punye gayut....(ade la dalam sejam lebih)
tibe2 tergaduh plak T____T
sume nye pasal facebook T____T
ntah ape yg nak di jeleskan nye...haih......
lepas nangis kurang lebih......
ok balik......
talk talk talk......
sedar2 pukul 1 lebih da.....
aku nie jenis tidoq awai.....(pukul 11 da tido)
gegegegege....pengaruh asrama dulu la kot =..=
bila da sedar masa da time (ayat cikgu aku)
aku pon tidoq la......
bangun pagi je nasuha showal yg dtg kejutkan...
nak tawu pukul brape (?)
pukul 8.30 woootttt (!)
kelas pukul 9......homaigod......then, aku suruh dia pegi....
hajat di hati memang xnak pegi dah....
but then, ntah ape yg merasuk minda aku nie....
aku pon bangunla kesat2 tahi mata tahi mulut dan sebagainya....
pegi mandi kurang lebih then pegi kelas sorg2 @____@
sesampainye di kelas....ppffffuuuuuhhhhh.....nasib baik sang lecturer x masuk lagi.....
lepas tu study la kurang lebih......
then afta sejam setengah, balik......
dannnnnn......disinilah aku mencampakkan diri dari dunia di kelilingku =]



p/s : petang nie ade kelas TITAS...watahellyah.......


ppsssstttt....mesti kat klass korg ade jugak kan =]

















by:zuery