ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 January 2011

kejadian malam itu

salam.


dah dua hari bumi TERENGGANU dibasahi hujan yang lebat tak lebat renyai tak renyai.


dah dua hari juga aku tidak kemana-mana.


keluar hanya untuk ke kelas.


balik,on9,tidorrr.


aku pelik kenapa aku x makan banyak.


selalu time hujan mesti disabitkan dengan makan banyak.


tetapi hujan kali ni tak berjaya memperdaya nafsu makan aku.


hidup aku hanyalah makan tidor game cityville movie makan movie tidor cityville game and so on.


sang mentari malu untuk menunjukkan sinarnya.


jangan malu wahai mentari.


kerana sesungguhnya tanpamu baju dua bakulku tidak akan ku basuh lagi.


kerana sang hujan tidak mampu melakukan tugasmu  


kerana aku pengen bangat melihat sinarmu


aku laksana sang buta yang obesiti.


tajuk hanyalah tajuk semata


aku tidak mengerti 


aku mengarut lagi


sudah lah sampai di sini sahaja surat ini


pecah kaca pecah gelas


sudah baca harap balas :)





p/s: overdose tidorr beginila nasib diriku

p/s/s
situasi rekaan A

*klik untuk tumbesaran*