ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 April 2011

JERICO

Hohoi…….assalamualaikum ya habibi ya maulana cabot gigi guna spanar…….esok aku exam bi….aku x taw mahu jawab ape nanti….bukan jawab tapi merepek sambil makan kerepek….har har har

Aku nak citer bende lain lah pulak…x KEWL cakap pasal exam JEWWW…har har har
Kenape aku gelarkan diri aku JULEKO bukan kepok lekor???????

Kenape???

Kenapa???

Sebabbbbbbbbb……….sempena mengingati orang yang masih hidup lagi yakni merupakan lecturer pijik asas aku mase zaman sem 1 dulu…….

Info tentang lekcerer pijiko asaso:
Lekcerer pijik asas aku nie berasal dari endon sanaa….terlalu asyik memanggil aku juleko juleko juleko…..dan tidak segan juge membahasakan dirinye abang…..eeeewwwww… har har har…..

Sebelum menduduki peperiksaan akhir pada semester pertama sesi 2010/2011, encik lekcerere telah memberi soalan pijiko bocoro….. maka telah aku study study study sampe la ke terusan suez eh bukan sampaila dapat A minus….. ah kenapala A minus jeeee…

Maka, dengan ini…. Resmi la nama baru aku yakni bukan KEPOK LEKOR mahupon JERICO ROSALES mahupon jerami padi……

Dengang ini bermula saat ini ketika ini, resmi la nama CIK SITI WAN JULEKO.. ok mari kita tekan BACKSPACE…. Dengang ini bermula saat ini ketika ini, resmi la nama CIK SITI JULEKO……ittewww baru la kewllllllllll….prettttttt preetttttt prettttt….


Sudah lah mengarut tu.. har har haran ahh haram lah….sebenarnya aku bosan….encik kekasis sudah tidor…ape la tidor awal-awal….arggghhhhh



Dengan ini aku persembahkan jadual exam aku…baibai….