ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 April 2011

NALURI SEORANG EMAK.......

hai...
xde ape nak cite sangat pon....orang cakap instinct mak tu hebat....atau nak lg best naluri seorang ibu la.....
then, mak aku call la td....she was asking about my debit card.....after gave long explanation, here come the saddest part..................




mak: makan dah?
aku: belom........
mak: nape x makan lg?
aku: duit xde....duit dalam bank xleh bawak kua..x makan seharian nie....
mak: dah tu x kan ikat perut je?
aku: abis tu nak wat mcm mane..duit xde..org demam nie....makan megi je td...
mak: ya allah.....abis tu nak buat mcm mane nie?nnti mak suruh noin masuk duit...
aku: eh x payah la mak...duit ade cume x leh bwk kua je...
mak: abis tu x kan nak ikat perut lg??
aku: emmm xpe...xyah la susah2.....
mak: mak suruh noin masuk esok..nak masuk bape nie??
aku: tah la...ikut mak la...nak tahan smpai balik nie je...
mak: mak masuk 50 dulu la...mak pon x gaji lagi nie....
aku: *cover suara nak ngis* emm yla..




pastu letak tepon.....and then menangis sepuas-puasnya.....memang naluri mak tu btol......tau je anak die dalam kesusahan......aku x nak menangis dalam fon....puas tahan buat2 cool je.....hakikatnye, tuhan je taw betapa sedihnya aku rase......mase taip nie pon air mate bejurai-jurai....emmmmmm