ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 November 2011

rasa terharu itu

rasa x kuat nak hadapi hari-hari dekat sini.
rasa benci dengan diri sendiri.
rasa diri sungguh useless.
rasa diri x bijak atau lebih tepat bodoh.
rasa diri bodoh di samping kawan-kawan.
rasa diri terabai.
rasa nak menangis.
rasa kecewa sangat.
rasa nak berhenti belajar.
segalanya tentang RASA.


itu apa yang aku rasa. aku tak tahu sama ada itu adalah pre-menstrual syndrom atau rasa seorang perempuan mengada.
bukan aku nak perhatian.
bukan aku nak mintak orang layan aku doplohpat jam.
bukan bukan. 


dan sekarang aku rasa seperti mahu menangis.
biar lega.
biar puas.
biar kosong dada.
biar lapang.
tapi aku tak boleh.


aku ada ujian esok dan aku masih di sini. menulis melampiaskan rasa yang menjeruk jiwa nie
aku benci ayat aku sastera nak mati. dan aku yakin ini adalah pre-menstrual syndrome. yakin. pasti.





















































































*dia buat aku terharu apabila dia sedang gigih kumpul duit untuk hari bahagia kami*

mungkin orang akan kata aku gedik. ya, aku mengaku. untuk itu aku mintak maaf.

aku terharu. 






















































"ya Allah, aku meminta kepadaMu jadikanlah dia jodohku dan andai dia bukan jodohku, aku redha kepadaMu ya Allah dan andai dia adalah benar jodohku, aku bersyukur kepadaMu ya Allah. permudahkan segalanya ya Allah tuhan sekalian alam. amin "