ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 December 2011

ampunkan aku.

dah nak final rupanya aku nie. tapi masih x sedar diri lagi. kawan2 sebok study tapi aku? sebok jugak. sebok x nak bukak buku fikirkan masalah yang melanda nie. luaran mungkin nampak happy. tapi dalaman? aku je yang tau. aku je yang rase. aku je yang hadapi. lagi perit bila x dapat nak luahkan dekat sape2. 

bukan aku xnak cerita tapi memang aku x boleh. faham x, x boleh. banyak bende berlaku. andai result final hancur, aku x boleh nak kata apa dah. aku yakin memang hampeh punye la. kompem 800%. tapi aku tetap nak cuba yang terbaik. mungkin last minute study mendatangkan hasil. sapa yang tau kan? allah jugak yang tahu. allah jugak yang menentukan segalanya.

aku stress. tu lebih tepat. tapi xde sape yang paham. yelah. sape lah sangat aku nie orang nak amek tahu hal aku kan. kesah plak diorang aku ok ke aku x ok ke. 

stress





stress




stress






stressssssssssssssssssssssssssssssss






entah bila nak habis. harap 24 disember nie semuanya berjalan lancar. 














































ya allah, ampunkan aku ya allah. ampunkan aku. padamu aku berserah hidup dan matiku, padamu aku berserah segalanya ya allah.



















harap semuanya berjalan lancar. hidup dan matiku.