ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 May 2012

omong kosong....

*tiup kanan*
*tiup kiri*

assalamualaikum.
ya allah lama betul x mengadap sini..tau-tau je dashboard pun dah bertukar wajah.. eceh, wajah sangat u ollsss..rasa geli dengan diri sendiri sebab dah lama x menaip merepek2 pastu tetiba nak merepek lagi. eh, boleh paham dak ni?
 
alang2 dah ade kat sini, baik aku sambung merepek..ade 10minit kot aku tunggu page new post ni loading tadi..mensia-sia je la kalau aku tulis separuh pastu campak masuk draft..oh ya, banyak rupanya entry tergendala dalam draft nie..later lah kasi cuci sikit....

sem 4 sem paling mencabar aku rasa..bizi nye ya ampun....kalah menteri u ollss..kak mah pes ledy pun x bizi macam i..banyak cabaran sangat..keje setambun, masalah rumah sewa lagi..masalah bilik lagi kan..bilik dari 3 tilam pastu tukar jadi 2 tilam pastu jadi 3 tilam pastu jadi dua tilam balik..haaa nampak kat situ ade masalah ye puan-puan...eh, i x suka kak mah je tau..pak jib xpe..botak2 ensem gitewww...

pastu tadi kan pegi jalan2 dekat dunia blog sana..pastukan terjumpa blogger yang muda ya amat, 20 tahun, comels ya amat, dah kawen..uuuii bestnye la..bertuah empunya badan..bercinta lepas kawen..mesti seronok kan...kalau ikut hati dah lama aku ajak encik boipren (nun jauh gambar di bawah sana tu) kawen tau...i iz gatal sangats..nampak dah tu..haha..jkjkjk..bagi la ekonomi encik boipren i tu stabil dulu..memandangkan empunya badan pun baru mengambil anak angkat yaitu sebuah kereta..hew hew hew..i olss iz bangga dengan boipren i ollss..jangan dia lari tinggalkan aku sudah..keh keh

alang-alang tercerita pasal encik boipren ni kan, setelah ditolak tambah darab bahagi, nak dekat 4 bulan dah x jumpa..setakat dia hantar aku naik bus balik ganu tu x di kire okay...i iz rindu..mioowww..orang kate kan, kalau kita terlampau cerita atau terlampau expose kan sangat pasal boipren nie, takot x kekal lama..eh, aku rasa aku baru tigapatlimanamtujuhlapan kali cerita pasal encik boipren nie kan...sikit je kan tu..hihihi

selain itu, (currlaass sangat ayat aku kan) final exam dijangka tamat pada 21June nanti..pastu hoorey cuti 3 bulan..x tau la hoorey ke x hoorey nanti..ade dua org kakak aku yg nak besalin nie..satu bulan enam and satu lagi bulan saploh...mengulit baby lah kita cuti nanti yer..dannn, sudah tentu si batrisya cenonet sorang tu di bawah jagaan aku..uisshh..kurus ashu dia nanti jage budak tengah melasak ni...mama pun, tau2 je ashu dia cuti bulan nam nie..time2 tu la die nak branak punss..planning baik lettew ngan papa die.. #eh??

jam dah pukul 1.05a.m.
i iz wanto sleep..
bye..
adios..
amigoss..
stratoss.. #eh?
BYE.




p/s: boleh update blog gini jer? kira boleh la eh...hehe