ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 October 2010

CINTA

cinta ?
ada apa dengan cinta ?
cinta bagi aku sangat subjektif.
jika diungkap dengan kata2 belum tentu dapat menzahirkan rasa cinta.
cinta boleh jadi pada yang maha esa.
cinta boleh jadi pada ibu bapa.
cinta boleh jadi pada sesiapa.
bagi aku, cinta sangat indah.
seperti menikmati gula kapas di atas awan-awan gebu.
seperti menikmati ais krim di kala tekak kehausan.

cinta.
cinta aku hanya untuk dia.
sayang aku hanya untuk dia.
kasih aku hanya untuk dia.
semuanya kerana dia.
dia menyedarkan aku dari lena.
dia membangkitkan rasa aku ingin bercinta.
terima kasih kepada dia.

dia.
siapa dia ?
dia adalah bulan bintangku.
dia adalah siang malamku.
dia adalah lapar dahagaku.
dia adalah buah hati jantungku.
dia adalah pujangga hatiku.
dia adalah racun hidupku.
dia adalah penawar hatiku.
dia adalah hidup dan matiku.

sungguh aku mati tanpa cintamu.

"ya ALLAH, kau perkenankan permintaanku ya ALLAH, kau kabulkan doa-doaku ya ALLAH"


i love u, b