ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 October 2010

SURATAN

sesuatu berlaku tanpa dirancang.  tanpa dibincang. tanpa dibangkang.
(okay aku dah merepek)




hye there..
sekarang jam dah menunjukkan pukul 1.09 am and im not sleepy yet.
actually tiada apa-apa mahu diceritakan tentang suratan..saje kasi tajuk macam silly silly gitu.......roomate ku tidur da x hengat kat dunia dah....siap mengigau lagi...wweeehhoooo :O
dikeheningan malam yang x berapa nak sejuk atau seerti dengan suam2 kuku lipas ni, aku telah terrindu kepada kenangan masa silamku..kenangan semasa belajar di MRSM dulu...saje lah kan nak kasi capital letter sikit....hahaha.....rase macam dekat MRSM paling banyak mengumpul kenangan..ye la, korang sekolah tadika, aku x..takot cikgu pukul konon..aku tadika bawah pokok cempedak jiran sebelah rumah je...asal dengar moto jiran sebelah balik je, cepat2 aku menerpa(cewah ayat budak x sekolah tadika)..bawak buku yang abah beli...
sesi belajar pun bermula.

jiran: cuba kau eja S.A.Y.A
aku: S.A.Y.A dan dengan selamba aku pronounce it as HARAM JADAH..

loud and clear until abah yang ada dalam rumah pon boleh dengar

abah: HOOOOOIIIIIIIII HANG EJA MNATANG APA LAGU TU?
aku: err eerrr xde ape2 abah...
abah: DAH, BALIK SEKARANG!
aku: ha ye la......


begitula abah..sangat garang dalam mendidik anak2 dia....abah, i miss u badly :(




ok, move on baby (:


masuk sekolah rendah, macam biasa.. bergaduh, berpuak, bergeng, berlagak dan ber2 yang lain lagi..aku dalam kategori geng pengawas..ada orang kata kami berlagak..oh, do i care,baby ?


masuk sekolah menengah. sempat bersekolah sekejap dekat SMK Padang Saujana...sampai bulan 5, pindah masuk MRSM......part MRSM nie yang paling BEST sekali....kalau boleh repeat, kompom-kompom aku repeat balik...tapi aku xnak belajar sejarah...can ah ? hahaha....aku umpama siput kalau bab sejarah nie...till the day before SPM, pantang jumpa cikgu SEJARAH, aku disoal siasat macam aku ini pembunuh SOSILAWATI je........aku x suka sejarah and i deserve it...got 6c in SPM...wallla :)

dekat MRSM nie macam2 dah jadi...jatuh cinta(err ekceli SS je)....ye la, aku x cantik,  x hot macam korang kan ? kenangan masa form 2 paling tidak boleh go... SAYA BUDAK PANTAI TIMUR *watahelyah*
aku x ubah macam retarded....admit it.....form 2 weh, baru nak kenal dunia ;)


macam2 lagi la yang jadi...and i do miss KATON..my bestfriend since form 1 lagi.....then, masuk KOLEJ MATRIKULASI PAHANG....sumpah weh, aku xde LIFE kat sini....hari2 pegi kelas,balik makan,duk dalam bilik until the next day....xde life kan aku ?


then, 2010 disinilah aku..di mana ? di UMT lah ! hidup baru nak bermula....aku belajar bertatih balik disini...aku mencari hidup yang baru disini...aku bertemu yang baru disini juga..thanks guys...u guyss rocksss the world...ilygsm <3





psssttt: entry nie xde kene mengene dengan tajuk kan ? hehe...eh, rumet aku mengigau lagi...seram plak -___-