ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 November 2010

LUAHAN HATI MRS X

luahan hati mrs X bersama zuery

zuery: ye mrs X, luahan hati jenis apekah mrs X mahu luahkan?

mrs X: luahan hati jenis x berjenis
zuery: oke. pelik juge ye jenisnye

mrs X: .......

zuery: oke. bole kita mulakan sesi luahan hati ini mrs X ?

mrs X: bole. (da lame aku tunggu kau cakap mcm nie)

zuery: oke. teruskan.

mrs X: sebenarnye saya x puas hati. dulu mase saye mude2, sekolah dekat melaka, kitorang rapat sangat    antara satu sama lain. dalam kelas mahupun luar kelas.

zuery: oow.. jadi mrs X benci kehidupan di universiti?

mrs X: saya x benci kehidupan di sini. cume saya rasa x puas hati sikit je.

zuery: kenapa ye?

mrs X: ntahla......(sambil merenung jauh)....ade sesetengah classmate saye tu susah sangat nak diajak join kelas punye activity.

mrs X: saye hairan. diorang nie pemalu sangat ke, ke diorang nie baik sangat sampai x nak bergaul ngan kitorang yg lain.

mrs X: sampai satu masa saya terfikir saya dah x nak bg tau diorang nie kalau kitorang nak buat aktiviti kelas lagi..hurmmmmmm

zuery: sabar ye mrs X... x semua org mcm mrs X yg boleh diajak kemana2 saje.............

mrs X: xde la...saye bukan ape...x bole ke diorang join je aktiviti tu..makan2 je kot.......

zuery: (aish die potong cakap aku)

zuery: macam nie la mrs X, kalau saye jadi mrs X, saye diamkan aje..x pon x yah bg tau ape2 lagi ngan diorang.

mrs X: x boleh macam tu....saye kesian kalau diorang x tahu....tapi kalau sy bg tahu, diorang x nak pon join saye...nasib saye kot macam nie...hurm.....(merenung ke lantai)

zuery: sabar je la mrs X ye

mrs X: kalau boleh bersabar..time kasih zuery dengar luahan hati saye

zuery: same2 :)






notamulutbaubangkai: bukan susah pon nak ikut aktiviti kelas kan???????