ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 July 2011

AKU CAPEKKKKK~

pergghhhhhhhh hari yang sangat mencabar. sungguh meletihkan. kalau puasa dah lame pengsan agaknye.
gila la pukul 6 lebih da bangun bersiap nak pegi kl. punya la xnak tersangkut dalam jam.
siap2 sume adela dalam pukul 7.30 gerak dari putrajaya. pupp  tersangkut jugak dalam jam. tapi x la teruk sangat. xde la sampai x gerak kan. 

sampai tempat yang dituju tu dalam pukul 8.45. tunggu orang x sampai2 lagi maka kita pun pergi mengisi perut comel dulu. oh ya, kitorang pergi puspakom wangsa maju. punye la ramai manusia.lupa plak nak amek gambo. hehe. sume nye nak test kereta kat puspakom. mostly lori la. lori yang buruk ade yang lawa ade. motip lori lawa? haha

dalam pukul 9 lebih tu orang yang ditemu janji tu pun sampai. da ok la kat situ. sekali dia cakap kena tunggu runner pulak. runner tu yang nak tolong settle kan hal kat dalam tu nanti. runner tu dibayar la ofcos la kan.
nak senang duit kena keluar. hehe. dalam 10 something la runner tu sampai. cek2 kereta dulu, sume da ok kecuali tinted kereta. 

xpe. kita try dulu bawak masuk dalam, tengok camne. dang ! x lepas jpj la pulak. x pasal kena cabut and kena Q lagi sekali. perghhh kesian along kecewa tinted mahal kena koyak. rm 1200 tu. gilo mu! 
xpe. kita p minum dulu sementara kereta siap. 

pum pam pum pam dalam pukul 12 lebih baru siap. yang si baby xyah cakap la asyik mengamuk je.
lepas siap inspection kat puspakom, kita p JPJ pulak. nak  tukar nama pemilik.
sekali pukul 1 dia tutup daaaa. rehat makang. korok die aku penat bodo. hahahahaha

kesimpulannya, siap sume sekali dalam pukul 3. perghhhhh berasap pungkoq duk tang tu je. da la lapar. erghh
  
selepas tu kita p enjoy la. hahahahahaha
part nie paling syok. lantak p ngan kaki yang sakit. kita jalan je. memandangkan kereta da betukar hak milik kan. wuwuwu

masuk sogo. ade SALE! tapi x menarik perhatian aku pon (padahal tengah sengkek) 

makan2 kat food court dulu. kasi full tank dulu baru boleh sambung aktiviti kita ye puan2.

keluar dari sogo kita p jalan kat luar2 tu. aku x taw apa nama tempat atau lebih tepat aku lupa dan lebih spesifik lagi memang aku x tau. hahaha. im not KL-ians ya knowwwww.. i am KAMPUNG-ians only. muehehehe

teka apa aku dapat?


penat? betul tu
kasut? xde la
seluar baru? pon xde jugak
baju baru? hampir dekat da tu

xpe2 x payah susah2 teka.





AKU DAPAT BAJU RAYA! YAYYYYYY!!!!! 

terpaling penting sekali ianya tidak menggunakan duit aku. yeayyy aku seronok.. muahahahahahaha

ok bai..