ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 July 2011

Bila Cicak Jadi Babi~

lokasi: di dalam lift
masa: 2.45a.m


its 2.45 in the morning ya alllllllll......
mulai dari sekarang, aku akan membenci cicak sepenuh hati aku..yes, u heard me CICAK!
boleh dalam lift ko nak lompat atas aku eh...
lepas tu lagi berapa cm nak cecah muka aku ni ko boleh terbang ke dinding balik eh cicak bangang..
kesian adrenalin aku cicak lembekkk.....
bodoh bodoh bodoh...
jahat punye cicak....
memang layak pun kau di bunuh......ahhhhhh....
lepas nie aku nak seksa kau wahai cicak...sila lesapkan diri dari pandangan aku sekarang jugak.....
eee disebabkan ketidakjadian ko melompat kat atas aku nie, maka aku telah terkinja-kinja kat dalam lift tu...
ye, aku terkejut akan sikap kau cicak....
boleh tahan bergoyang lift tu bila gergasi melompat....ahhh kau jahat......
nasib kau spesies cicak bodoh-bodoh je tau...
kalau kau ialah seekor tokey gecko tadi da lama aku tangkap jual kat agen jadi ubat hiv/aids..
dapat duit juta-juta...trololololol..




i hate u, u deym mothafaka lizardddtttttttteeeehhhhh...!!!!!!!!!!!!!!!!!





fakme fakme..im bad lizardddttteehhh..