ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 July 2011

dia mai dahhhhhhhhhhh

penyakit gila aku dah mai dah..
x sabar nak beraya la tahun nie.. kenape eh??
sebab dapat berpuasa sebulan kat rumah agaknya?
da lame x puasa kat rumah satu bulan penuh...asyik2 hujung2 je baru dapat..
last sekali time darjah 6 kot...pheewww lama hoihhh...
cerita pasal puasa nie macam2 dah aku lalui...

darjah 1:

x ingat la time tu puasa bulan berapa yang pasti masa sekolah..
ala kecik lagi standard ah puasa yang yok kan...
mak siap bekalkan air sirap bawak g kelas..muehehehe
time rehat je angkat botol duk blakang kelas..
biar la org duk cerita kawasan berhantu la pe la...aku x kesah....aku nak minum
bukan aku sorang je berperangai macam nie....
ade la patlimanam kawan2 yang lain tu....
air sirap sejuk letak dalam botol yang ade straw sekali tuh..waaa kenangan betullll....
ade sekali air tumpah bawah meja...
merah satu kelas...hehehehehe

darjah berapa x ingat;

mak jemur udang kering...
dulu ade van...so udang tu duk kat balik van...
bau sangat la mengancam.....
sekali tah macam mana aku tercapai sekor dan masuk mulut...muehehehehe
masuk rumah buat x taw je la....
bijak bijak...



eee banyak la kalau nak cerita...nanti bulan puasa aku sambung lagi nostalgia masa kecik nie....
ahhh x sabar nak puasa ngan mak n raya dgn family...
baju raya dah ade 3 pasang dan mungkin akan bertambah dari masa ke semasa...kah kah kah

puasa da nak dekat..x sabar menanti ramadhan tahun nie...semoga semuanya lancar dan dapat puasa penuh...boleh kerrrr????dengan izin-NYA inshaALLAH.........







ok baiiiii~~