ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 January 2012

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

bismillah.
meh kita mulakan dengan tugasan pertama. ecewah geli puloks. haha

yours truly. kah kah kah
15 interesting facts about my self:

  1. aku suka tengok orang lepas tu gelakkan. ini keji sila jangan ikut. hahaha
  2. aku seorang yang sangat setia. x percaya tengok atas tu. da brape lame x berganti boipren. matik lah pengakuan cenggini. hahahaha
  3. aku seorang wanita gemok yang comel. boleh gitu?
  4. percaya atau x, aku x mampu nak habiskan 1 set mekdonel tu. kalau makan burger, fries aku tinggal dan sebaliknya.
  5. aku luaran je nampak macam rock star tapi kadang-kadang cengeng jugak. hihihi
  6. suara aku macam petir. bangse x reti nak cakap slow-slow. 
  7. aku anak manja tapi x suka tunjuk kemanjaan aku tu. hew hew hew
  8. aku tersangat hepy-go-lucky punya orang.
  9. aku x suka fikir tentang masalah. sebab masalah aku hilang 3 kilo. rugi tuuuuuu..hahahahaha
  10. aku adalah overweight atau lebih tepat ke arah obesiti. cis !
  11. aku punya azam mahu kurus. hew hew hew. target 60kg dulu :p
  12. ergh x tau dah ape yang interesting dalam hidup aku. boleh diterima lah kot point ni. kah kah kah. 
  13. aku boleh hadap laptop 24jam dan aku akan sengih sorang2 kalau aku baca bende yang best-best.
  14. aku kurang bersosial. sila percaya *sambil tertunduk malu*. aku jugak x reti nak mulakan perbualan. 
  15. aku menantu pilihan. ok yang ni sila gelak beramai-ramai. hahahahahahaha (aku berharap ni)
  16. last but not least, impian aku nak jadi suri hidup MOHAMAD ZULKHAIRI HARUN. *aww maluww*

eh terlebih sampai 16 pulak. boleh tahan interesting hidup aku nie. *peace*
x sabar nak tunggu esok. nak buat yang ke-2 pulak. hiks.
okbai. kalau rase nak lempang aku, sila lempang skrin laptopmasing-masing. kalau x cukup, sila pijak keyboard. terima kaseyyyyyyyyy-alleycat version.