ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

09 January 2012

Day 02- The meaning behind your Blog name

meaning behind your blog name eh. rasenye macam dah penah cerita je dulu. tapi x pe aku cerita balik. al maklumla...orang rajin memang macam nie..ahaks

nama juleko tu aku dapat dari lecturer indon yang mengajar aku mase sem 1 dulu. dia x reti pronounce ke ape ke tu aku x tau. terang-terang nama aku ZULAIKHA tapi dia tetap panggil juleko. terbelit lidah gamaknye. so, dari situ la aku dapat nama cik siti juleko tu.

lecturer ni baik hati. dia boleh bagi full set soalan final kat kitorang before final exam. aku sebagai orang yang paling gembira, dengan itu aku pun hafal la segala jawapan untuk soalan tu. makanya, dapat la A. tapi, ade jugak yang x percaya dengan soalan tu. hak hak hak.

aku biasa la. makan suap punya budak. bila dapat makanan best, aku hadap sampai nak termuntah. hihi. hasilnya agak memberansangkan la jugak. tapi tu masa sem 1. sekarang dah sem 3. tengah final pun. tapi satu hape pon aku x tahu nie. orang sibuk study,aku sibuk update blog. huish.

banyak pulak melalut. hihi. ok tu je la ceritanya. siti juleko asalnya dari mr. sontang lecturer fizik asas semester 1 2010/2011. cuma aku tambah 'cik' je la kat depan tu. baru la glams uollllllll. ahaks. dan nama blog tu xda apa makna pun. hew hew

sekian, terima kaseyyyyyyyy(again alleycat version)