ME AMOR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 January 2012

kawan terbaik ;)





kau kawan terbaik yang aku ada. kau kawan susah senang aku. kau kawan suka duka aku. bila mana aku sedih, kecewa, kau ada untuk aku. kau sudi luangkan masa kau untuk aku. kau kawan terbaik yang aku ada. bila mana masalah x dapat aku selesaikan, kau ada di sisi aku. kita jauh. beratus kilometer. aku di sini, kau di sana. tetap kau kawan terbaik yang aku ada.

kawan, terima kasih sudi luangkan telinga, mata, hati, segalanya milik kau di saat aku kesusahan. di saat aku ditimpa masalah dan dugaan yang maha hebat. disaat aku terduduk dengan masalah yang aku hadapi, kau sudi menyapa aku lagi. kau sudi mendengar bicara aku, kau sudi meringankan beban aku. sesungguhnya, kau kawan sejati aku. walau kita sudah lama tidak bersua muka. walau kita sudah lama tidak jumpa.

kawan, sungguh aku malu dengan diri aku sendiri. sungguh aku malu nak berhadapan dengan kau. sungguh aku tak tahu apa penerimaan kau. saat itu, saat air mata menyembah bumi, kau ada untuk dengar segala masalah aku. biar sekadar di facebook. aku tetap rasa seperti kau ada. 

terima kasih ya Allah kerana seorang kawan yang sangat baik terhadap aku. yang mengambil berat terhadap aku di saat aku diuji olehMu. terima kasih ya Allah mengurniakan aku seorang sahabat yang sentiasa menyokong aku, membantu aku dengan kata semangatnya ya Allah.

ya Allah, kau peliharalah kawanku ya Allah, kau peliharalah akidahnya supaya dia menjadi  seorang wanita yang solehah ya Allah. semoga dia menjadi anak yang akan mengharumkan nama keluarganya dengan kejayaannya ya Allah. ya Allah, kau jauhkanlah dia dari manusia yang bertopengkan syaitan ya Allah tuhan sekalian alam.

kawanku, terima kasih sebab ada untuk aku disaat aku jatuh. terima kasih jadi penguatku di saat aku mulai lemah. kawanku, sesungguhnya kau lah kawan terbaik yang aku ada. tak mungkin dapat dicari ganti. terima kasih untuk semua yang telah kau berikan kepada aku. semoga tuhan membalas segala jasa baik mu ke atas ku. amin.



saat aku mulai bangkit, rumah sewa, 12.33a.m.